hastskotarepairland.blogg.se

Hej jag heter Anya och är 18 år gammal går andra året på Vreta Naturbruksgymnasium utan för Linköping. Här kommer ni få följa mig hur jag tar mig till Irland och vad jag gör som hästskötare där. Ni kommer få följa mig och min vardag på Irland

Summering av veckan som gått

Publicerad 2016-05-02 00:04:55 i Allmänt,

Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat under veckan. 
Måndag
Var jag ledig och pluggade och bara tog de lungt hela dagen.
Tisdag
Var en jobbdag och red två hästar. Red fudge och pooh bear
Onsdag
Jobbade annars hände de inte mycket denna dag.
Torsdag
Jobbade och hände inget nytt idag.
Fredag
Jobbade och red två hästar Fudge och Herry båda två var super fina på var sitt pass. 
Lördag
Stressig som fan började tidigare än vanligt och hade smått kaos. Red en häst hoppade på de passet. Hoppade utan tyglar och övade balans. Kändes super bra och stabilt. Tur att Dongel är så snäll och stabil ponny.
Söndag
Lugn och skön dag. Började med morgon sysslorna i stallet och var väl klar runt halv tolv då gick jag in och åt lunch sen städade jag huset och sen var det kvällsfodring av hästarna sen middag för mig och sen slappade jag resten av kvällen. Är nämligen själv i huset då resten av familjen är på utflykt och dyker de kommer hem imorgon eftermiddag.
Så har min vecka sett ut. Hoppas eran vecka har varit bra och skön
Kram Anya

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2016-05-02 22:55:12

Låter spm du haft att göra...

Svar: Aa men så himla kul!!
Anya None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela