hastskotarepairland.blogg.se

Hej jag heter Anya och är 18 år gammal går andra året på Vreta Naturbruksgymnasium utan för Linköping. Här kommer ni få följa mig hur jag tar mig till Irland och vad jag gör som hästskötare där. Ni kommer få följa mig och min vardag på Irland

Vilse på Irland 😂

Publicerad 2016-04-18 14:15:52 i Allmänt,

Hej!
Flyget var 40 minuter försenat från Köpenhamn så vart stress från flyget till bagaget och sen försöka hitta rätt buss till stället var inte lätt så jag missade den så sitter på en buss till Belfast nu för ta en buss därifrån i hopp om att kag kommer rätt 😂 jag och hitta är inte bästa vänner.Men tur att folket är så snälla och hjälper en till rätta så man hittar till Belfast bussen. Så blir väl framme någon gång i kväll troligen ✌🏻️😂
Kram Anya  som är vilse på Irland ✌🏻️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela