hastskotarepairland.blogg.se

Hej jag heter Anya och är 18 år gammal går andra året på Vreta Naturbruksgymnasium utan för Linköping. Här kommer ni få följa mig hur jag tar mig till Irland och vad jag gör som hästskötare där. Ni kommer få följa mig och min vardag på Irland

Resan

Publicerad 2016-04-19 08:36:48 i Allmänt,

Hej!
Ojojoj vilken dag det vart igår 😂 jo först så tåg vi ju tåget till Lund vilket var lite försenat så vi trodde att vi inte skulle hinna med tåget från Lund till Köpenhamn men de gjorde vi. Så när vi väl var på flygplatsen så var de dax för oss att checka in och de gick snabbt och smidigt så väskorna var iallafall in checkade sen var de oss människor och som måste ta sig igen kontrollen. Båda 2 gick igenom grönt men jag får alltid på något sätt lyckas jag få de att pipa så man blir kollad. Men de hitta inget så jag vart godkänd. Hahah sen så tog vi de lungt i väntan på att vi skulle få en gate till planet väl där när vi kollar så visar de sig att res tiden är framskjutet 40 minuter. Då fick vi tre smått panik och så vi börjar ju kontakta våra familjer och mammor. Sen satt vi på planet och var i lufte 2 timmar. När vi väl landar har vi alla tre panik och vill hinna med sin buss så var fort till bagaget och springa till bussen. Men jag som hade min buss super långt bort missade ju min. Så jag åkte halva Irland runt nästan 😂🙈 från Dublin till Belfast för sen därifrån ta en buss till Fivemiletown 😂 så jag var framme hos min familj igår runt 5 tiden. Då vi åt mat och pratade sen så hade de rund tur på gården.
Men de var lite om gårdagen nu ska jag äta frukost sen jobba 
Hörs och ses Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela