hastskotarepairland.blogg.se

Hej jag heter Anya och är 18 år gammal går andra året på Vreta Naturbruksgymnasium utan för Linköping. Här kommer ni få följa mig hur jag tar mig till Irland och vad jag gör som hästskötare där. Ni kommer få följa mig och min vardag på Irland

Resa

Publicerad 2016-04-18 08:59:20 i Allmänt,

Hej!
Det vart en tidigt morgon med avgång hemifrån 00:30 var på Linköping recentrum 01:20 tåget gick 01:46 därifrån.Tåget vart sent ifrån Stockholm sen senare i Norrköping men vi hann med alla tåg och vi var i god tid på flygplatsen för incheckning av både väskor och oss människor. Dock som vanligt blir jag stoppad men komigen utan några större problem andra checken av mig. Nu sitter vi här med wi-fi och tar de lungt innan vi ska stiga på flyget 



Hörs när jag landar och tar mig till rätt ställe 😊 kram Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela