hastskotarepairland.blogg.se

Hej jag heter Anya och är 18 år gammal går andra året på Vreta Naturbruksgymnasium utan för Linköping. Här kommer ni få följa mig hur jag tar mig till Irland och vad jag gör som hästskötare där. Ni kommer få följa mig och min vardag på Irland

Nervös

Publicerad 2016-04-16 23:01:58 i Allmänt,

Hej!
Nu är det så nära! Jag som längtat så och verkligen varit super lugn inför resan men nu är jag super nervös och helt nojjig.Tänk om något går fel eller att man inte kommer rätt! Jösses så nervös jag är! Åker på måndag morgon kl 01:36 går tåget till Köpenhamn därifrån tar vi flyg till Dublin för sen ta buss till en stad som heter Ballygawley. Sen ska man vara på rätt ställe med rätt folk. Hoppas på få så mycket lärdom och nya erfarenheter av denna praktik. 
Men nu ska jag försöka sova så jag är lite pigg imorgon så man kan packa klart de sista som fattas. 
Kram Anya ✌🏻️


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela