hastskotarepairland.blogg.se

Hej jag heter Anya och är 18 år gammal går andra året på Vreta Naturbruksgymnasium utan för Linköping. Här kommer ni få följa mig hur jag tar mig till Irland och vad jag gör som hästskötare där. Ni kommer få följa mig och min vardag på Irland

Ledig

Publicerad 2016-04-25 16:32:47 i Allmänt,

Hej
Idag är jag ledig vilket är super skönt. Sov till 10 ungefär sen så gick jag upp och duschade när de var färdigt så bytte jag om och gick ner och käkade frukost och kollade på serie. Frukosten bestod av O´boy och mjölk med flingor. Serien jag kollade på heter Chicago Med. 
 Sen så försökt börja skriva på min uppsats som jag har på historian men de är svårt och knepigt men gör det bästa av situationen. Annars har det inte hänt mycket idag HAHAH xD
Hoppas alla har en underbar vecka och Måndag
Kram Anya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela