hastskotarepairland.blogg.se

Hej jag heter Anya och är 18 år gammal går andra året på Vreta Naturbruksgymnasium utan för Linköping. Här kommer ni få följa mig hur jag tar mig till Irland och vad jag gör som hästskötare där. Ni kommer få följa mig och min vardag på Irland

Laddar upp!

Publicerad 2016-04-17 21:43:28 i Allmänt,

Hej!
Nu är de inte många timmar kvar innan man ska åka iväg så man inte missar tåget till Köpenhamn! Tåget går 01:36 ifrån Linköping vi byter tåg i Lund kl 06:41 så vi är framme i Köpenhamn runt 07:13 och flyget går 10:05 ifrån Köpenhamn.
Att säga hejdå till djuren här hemma och speciellt vänner/familj är jobbigast! 
Men nu ska jag försöka sova
Kram Anya 😛✌🏻️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela