hastskotarepairland.blogg.se

Hej jag heter Anya och är 18 år gammal går andra året på Vreta Naturbruksgymnasium utan för Linköping. Här kommer ni få följa mig hur jag tar mig till Irland och vad jag gör som hästskötare där. Ni kommer få följa mig och min vardag på Irland

Hej!

Publicerad 2016-04-09 15:11:31 i Allmänt,

Hej!
Kul att ni hittade hit och vill följa med mig till Irland. Jag ska dit på praktik genom skolan vilket är en rolig upplevelse och en utmaning för mig som person. Jag känner redan  på mig att detta ska bli super kul få komma till en helt ny miljö och lära mig nya saker. Få prata mer engelska och få nya erfarenheter av denna period jag är på Irland . Jag åker den 18 april och kommer hem 7 maj alltså blir jag hemifrån Sverige i tre veckor. Jag hoppas ni läsare vill följa med mig på denna resa och se hur en dag som hästskötare kan se ut.
Kram Anya

Kommentarer

Postat av: Lena L

Publicerad 2016-04-10 16:18:00

Grattis Anya, till den spännande resan och jobbet (som passar dig perfekt). Jag läser gärna din blogg om hur det är att vara hästskötare och utbytesstudent i Irland.
Kram Lena.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela