hastskotarepairland.blogg.se

Hej jag heter Anya och är 18 år gammal går andra året på Vreta Naturbruksgymnasium utan för Linköping. Här kommer ni få följa mig hur jag tar mig till Irland och vad jag gör som hästskötare där. Ni kommer få följa mig och min vardag på Irland

Ensam

Publicerad 2016-04-22 00:06:55 i Allmänt,

Hej!
Idag var jag helt själv i stallet och gjorde allt helt själv. Visst var jag osäker men gjorde allt rätt och de vart inte ett ända fel. Vilket känns skönt att veta att man kan fixa de helt själv. När allt var klart i stallet runt 10 så var de dagen uppgift att rens i trädgården och mocka i både ridhus och ridbana.  Så dagen var ganska lugn och fridfull och ganska så enkel. Idag åt vi paj med grönsaker och potatis och friterade svamp och ärtor. Sen så tog vi det lugnt. Försökte börja söka fakta till en uppsats på 5 sidor som ska skrivas under ämnet Historia. Så försökt hitta information och försöka kunna komma på hur jag vad jag ska skriva om.
Så denna dag var lugn och fridfull här på Irland. Imorgon väntas ett ridpass vid 10 och massa jobb så ska stänga ner datorn och gå och lägga mig nu så jag orkar gå upp imorgon bitti.
Hoppas alla därhemma i Sverige trivs bra och har de härligt
Kram Anya

Kommentarer

Postat av: Ewa Klasson

Publicerad 2016-04-22 10:45:04

❤️❤️❤️

Postat av: Tina

Publicerad 2016-04-23 16:37:03

Lugn o fridfull? Du verkar ha hunnit med en hel del. Kram😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela